Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa romeo 159 2.4 20v - Изчезна целия ток

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
    Имаш бензинова, а не дизелова 159-ка.

    За мен е 101% акумулатор, защото това вече ми се е случвало.

    Акумулаторът му пада до 11.7-11.5 волта, дори до 11.3 волта.
    Под определени волтова при опит за стартиране на двигателя всичко гасне.Да не я мъчи, защото може да прецака нещо- я стартер я нещо друго.

    Принципно след като го е "изпуснал" да падне до това положение, според мен ще купува нов.Може да го "закрепи" със зарядно за 1-2 години, но на втората зима от "закрепването" ще започне да му пада на 10 до 30 дни, а може и за 1 седмица.

    Ако може да се отваря да види и дали електролита не е спаднал под горната част на плочите.Тогава трябва да долее, но започне ли да "долива" дейонизирана/дестилирана вода, това допълнително ще убие акумулатора, защото в Бг няма откъде да си купиш дори свястна дейонизирана вода.

    Общо взето "свърши" ли ти акумулатора купуваш нов.
    Общо взето пишеш неверни неща. Преди 2 години, снегът ми затрупа две от колите. Оставих ги. Акумулаторите бяха паднали до ниво да не свети нищо в колата. Заредих ги и още съм с тях. Вече почват седма година., На електрокарите се долива ежеседмично вода в батериите, в големи количества, такава, която се продава тук вероятно и батериите са в добро здраве.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      иде реч за прекъсващ мост между клетки а не за понижен заряд/капацитет.
      Не го оспорвам в никакъв случай.

      За мен е важното дали причината е в акумулатора или не е в него.

      Това което казваш като възможност е доста рядко - на познат му окъси и така си и остана.А ако го мъчи както той горе описва вероятно вече няколко десетки пъти би трябвало да си е останал окъсена клетка или прекъснат моста и няма да може изобщо да стартира двигателя.Поне така се случи с един познат с 2.0 двигател на друга марка, но VM.

      Най-добре да зареди акумулатора и след това да пише, а ако иска да е на 100% сигурен, че не е акумулатор да пробва с нов как работи колата и след това да върне отново старият.
      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 01:12.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #18
        Опитвам се да кажа, че следва да се намери мястото на прекъсването и ако такова не се намери външно, акумулаторът да се подмени, вместо да се качва на зарядно.
        Не защото е излишно а защото е много вероятно същият филм да се случи отново на неподходящо място и в неподходящо време, та разноските по репатрирането да излязат повече от тези за нов акумулатор.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          На електрокара му доливам на всяко зареждане(през ден) по половин литър обикновена дистилирана вода. Лятото хваща по 1-2 литра на ден.

          Comment


          • #20
            За мен е акумулатор. Преди 2-3 месеца така умря и моя. Без нинанви признаци. Давам контакт, всичко светва нормално, цъкам стартера и всичко угасна без никакъв опит за завъртане дори. Отварям, гледам, слушам, нещо леко шупти в батерията, аха, ясно..., сложих резервния (чисто нов неслаган, подготвен за юпс-а за зимния сезон. Слагам го, всичко ОК, паля и заминавам. Като се прибрах, сложих стария да се зареди (уж), показва 13волта след зареждане, взех товарната вилка, натоварвам, пак умря и пак зашуптя вътре, честито. На всичкото отгоре беше в гаранция която така и не открих, ама да сме живи и здрави, 200-300лева не могат на съборят и да се ядосваме файда йок.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Колко време изкара старият ти акумулатор, каква марка,капацитет и зареждал ли си го ?
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #22
                Аз също съм за акумулатор.

                "вкарвам ключа , всичко си светва , натискам старт бутона и все едно спира тока , всичко изгасва , буквално всичко , няма никакъв ток. нито заключването работи."

                * това е абсолютно точно описание на акумулатор, който си отива. (случи ми се след хладно време с мъгла) - след последващо зареждане на 10А от новите зарядни и 12ч период започна да работи, но след престой 5 дни закачен на колата в гараж .. къл къл къл .. и все едно дърпам шалтера turn down

                Моят по абсолютно същият начин се скапа в студа. Bosh S8 80A
                Имам чисто "нов престоял" на 2год 60Ач и за сега карам с него, докато изкара.

                Вероятно на колегата акумулатора е стар и някоя клетка си е тръгнала.
                Колегата вместо да се чуди и да умуваме, просто да пробва с др. акумулатор и точка по въпроса
                Ако не стане .. и си провери кабелите .. ще предложим вариант 2

                Весело изкарване на НГ.
                Last edited by flipz; d.m.y г., 16:09.
                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                  Колко време изкара старият ти акумулатор, каква марка,капацитет и зареждал ли си го ?
                  Ако въпроса е към мен, моя беше Ексайд 77Ач с 3г гаранция, купуван 3 месеца преди да купя колата, имам колата от 2г и 5месеца, т.е. когато се скапа батерията беше на 2г и 2-3месеца. От магазина отказаха рекламация защото нямам гаранционна карта и т.н., прецених че ще загубя повече време и нерви околкото да бачкам и да изкарам същите пари за няколко дни. Та така, понякога нещата стоят различно. Ако имах свободно време може би щеше да взема различни мерки и да позанимавам институциите, но майната им.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Честита Нова 2019 година.Здраве за всички алфисти и Алфи и много нови Алфи през новата година.

                    Exide premium ?

                    С карбон/въглерод технологията или базовият?

                    Ще се откажа от Exide окончателно.Добре че не купих такъв- Tudor high tech ми беше фаворит.

                    Базовият акумулатор на Macht (Classick) издържа 18 месеца без дозареждане, а имат и Macht silver с 3 и дори 5 години гаранция и е Германия и в Румъния и в Бг.

                    Освен Мутлу обаче имам и друг фаворит - дано Мутлуту.издържи докато продам 159- ката и купя друга алфа.
                    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 15:04. Основание: Допълнение
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #25
                      По спомен пишеше премиум май...?
                      Инак подробности не помня, вече е даден за скрап.
                      Честно казано и аз не бих купил такъв, свалиха им гаранцията на 2г, отделно съм купувал 2 пъти, не съм особено впечатлен, а цената е х1.5 или х2.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        Въобще не си струва да се дават пари за скъпи акумулатори. Имам един Искра подкара седма година, няма грешка. По добре два евтини за 8 години, отколкото един скъп за 5-6 години.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Общо взето пишеш неверни неща. Преди 2 години, снегът ми затрупа две от колите. Оставих ги. Акумулаторите бяха паднали до ниво да не свети нищо в колата. Заредих ги и още съм с тях. Вече почват седма година., На електрокарите се долива ежеседмично вода в батериите, в големи количества, такава, която се продава тук вероятно и батериите са в добро здраве.
                          Абсолютни глупости написа наистина, че като паднел акумулатора до брутално ниските 11.3В, бил "изпуснат".
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                            Абсолютни глупости написа наистина, че като паднел акумулатора до брутално ниските 11.3В, бил "изпуснат".
                            Едно от зарядните ми е от неговите любими лидълски. Толкова бяха паднали,че не можеха да почнат да се зареждат . Някои имат мания към акумулатори и зарядни няма смисъл от вживяване, това са машини, да ни служат. Не да ги мислим постоянно и да ги превъзнасяме.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              О да, за лидълските зарядни и акумулатори Мутлу сме чели не един път, цели романи.
                              То може би точно заради въпросното зарядно, човекът е готов да бракува акумулатор паднал на около 11в.
                              Точно там е прагът на разпознаване на идиотското зарядно, под който трябва да му подам ток, за да разпознае акумулатора.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • #30
                                Ако не иска да започне зареждането, вържете последователно във веригата зарядно - акумулатор една крушка от фар или от мигач и така би трябвало да тръгне. След около 30 мин. махнете крушката.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X