Първоначално публикувано от alfa racer GTA
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
alfa romeo 159 2.4 20v - Изчезна целия ток
Collapse
X
-
Не всички, които се скитат, са изгубени.
-
иде реч за прекъсващ мост между клетки а не за понижен заряд/капацитет.
За мен е важното дали причината е в акумулатора или не е в него.
Това което казваш като възможност е доста рядко - на познат му окъси и така си и остана.А ако го мъчи както той горе описва вероятно вече няколко десетки пъти би трябвало да си е останал окъсена клетка или прекъснат моста и няма да може изобщо да стартира двигателя.Поне така се случи с един познат с 2.0 двигател на друга марка, но VM.
Най-добре да зареди акумулатора и след това да пише, а ако иска да е на 100% сигурен, че не е акумулатор да пробва с нов как работи колата и след това да върне отново старият.Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 01:12.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Опитвам се да кажа, че следва да се намери мястото на прекъсването и ако такова не се намери външно, акумулаторът да се подмени, вместо да се качва на зарядно.
Не защото е излишно а защото е много вероятно същият филм да се случи отново на неподходящо място и в неподходящо време, та разноските по репатрирането да излязат повече от тези за нов акумулатор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
За мен е акумулатор. Преди 2-3 месеца така умря и моя. Без нинанви признаци. Давам контакт, всичко светва нормално, цъкам стартера и всичко угасна без никакъв опит за завъртане дори. Отварям, гледам, слушам, нещо леко шупти в батерията, аха, ясно..., сложих резервния (чисто нов неслаган, подготвен за юпс-а за зимния сезон. Слагам го, всичко ОК, паля и заминавам. Като се прибрах, сложих стария да се зареди (уж), показва 13волта след зареждане, взех товарната вилка, натоварвам, пак умря и пак зашуптя вътре, честито. На всичкото отгоре беше в гаранция която така и не открих, ама да сме живи и здрави, 200-300лева не могат на съборят и да се ядосваме файда йок.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Аз също съм за акумулатор.
"вкарвам ключа , всичко си светва , натискам старт бутона и все едно спира тока , всичко изгасва , буквално всичко , няма никакъв ток. нито заключването работи."
* това е абсолютно точно описание на акумулатор, който си отива. (случи ми се след хладно време с мъгла) - след последващо зареждане на 10А от новите зарядни и 12ч период започна да работи, но след престой 5 дни закачен на колата в гараж .. къл къл къл .. и все едно дърпам шалтераturn down
Моят по абсолютно същият начин се скапа в студа. Bosh S8 80A
Имам чисто "нов престоял" на 2год 60Ач и за сега карам с него, докато изкара.
Вероятно на колегата акумулатора е стар и някоя клетка си е тръгнала.
Колегата вместо да се чуди и да умуваме, просто да пробва с др. акумулатор и точка по въпроса
Ако не стане .. и си провери кабелите .. ще предложим вариант 2
Весело изкарване на НГ.Last edited by flipz; d.m.y г., 16:09.Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеКолко време изкара старият ти акумулатор, каква марка,капацитет и зареждал ли си го ?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Честита Нова 2019 година.Здраве за всички алфисти и Алфи и много нови Алфи през новата година.
Exide premium ?
С карбон/въглерод технологията или базовият?
Ще се откажа от Exide окончателно.Добре че не купих такъв- Tudor high tech ми беше фаворит.
Базовият акумулатор на Macht (Classick) издържа 18 месеца без дозареждане, а имат и Macht silver с 3 и дори 5 години гаранция и е Германия и в Румъния и в Бг.
Освен Мутлу обаче имам и друг фаворит - дано Мутлуту.издържи докато продам 159- ката и купя друга алфа.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
По спомен пишеше премиум май...?
Инак подробности не помня, вече е даден за скрап.
Честно казано и аз не бих купил такъв, свалиха им гаранцията на 2г, отделно съм купувал 2 пъти, не съм особено впечатлен, а цената е х1.5 или х2.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеОбщо взето пишеш неверни неща. Преди 2 години, снегът ми затрупа две от колите. Оставих ги. Акумулаторите бяха паднали до ниво да не свети нищо в колата. Заредих ги и още съм с тях. Вече почват седма година., На електрокарите се долива ежеседмично вода в батериите, в големи количества, такава, която се продава тук вероятно и батериите са в добро здраве.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщениеАбсолютни глупости написа наистина, че като паднел акумулатора до брутално ниските 11.3В, бил "изпуснат".. Някои имат мания към акумулатори и зарядни
няма смисъл от вживяване, това са машини, да ни служат. Не да ги мислим постоянно и да ги превъзнасяме.
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
О да, за лидълските зарядни и акумулатори Мутлу сме чели не един път, цели романи.
То може би точно заради въпросното зарядно, човекът е готов да бракува акумулатор паднал на около 11в.
Точно там е прагът на разпознаване на идиотското зарядно, под който трябва да му подам ток, за да разпознае акумулатора.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
Comment